Profiel van Wilco Verdoold

Wilco verdoold

Wilco Verdoold

Wilco Verdoold is register marketeer, digitaal strateeg, auteur en spreker.

Hij heeft meer dan 20 jaar marketingervaring, zowel bij bureaus als bij eindklanten. Sinds eind 2019 werkt hij als CMO bij CopyRobin - copywriting as a service.

Wilco is o.a. auteur van het managementboek: “Zakelijke doelen bereiken met social media”, een evergreen die sinds het verschijnen in 2015 al meer dan 300 dagen in de top 100 van managementboek stond. Hij blogt en schrijft, maar is op zijn best als spreker. Digital marketing kent voor hem geen geheimen. Van social media en online advertising, tot conversieoptimalisatie en contentmarketing. Ook wordt hij veel gevraagd zijn kennis en ervaring rondom trends en ontwikkelingen te delen.

"Ik verzorg regelmatig kennissessies en workshops met Wilco. Zeer enthousiaste deelnemers. Goede vakkennis op een enthousiasmerende wijze, gebracht in voortdurende interactie met de deelnemers. Ik aarzel geen moment: een aanrader!" Gerard Weck - Bedrijfsadviseur Kamer van Koophandel

"Het is prettig samenwerken met Wilco. Hij weet precies wat er wel niet mogelijk is online –ook technisch- maar we praten vanuit onze business. Dat is een insteek die goed past bij onze bedrijfscultuur en zorgt ervoor dat we snel schakelen en concrete stappen zetten!" Peter Bol - Directeur Bolton Bouw

Expertise / Vakgebied

marketing, social media, online advertising, contentmarketing en trends

Boek Nu


Vergoeding: €1500 .. €3000

Wilco kan de volgende rollen invullen

Panellid Spreker

Thema's

Communicatie ICT Marketing Media en Journalistiek Ondernemen Trends

Sociale Media